Zwroty i reklamacje
Firma Alohomora Design Nowak, Fijałkowski Sp. j. z siedzibą w Blizne Łaszczyńskiego, ul. Warszawska 19e, 05-082 Blizne Łaszczyńskiego prowadzi sprzedaż towarów firmom, instytucjom, klientom indywidualnym.
Jeżeli stwierdziliście Państwo problem z otrzymanym produktem i chcecie złożyć reklamację, prosimy o wysłanie zgłoszenia bezpośrednio na adres e-mail: reklamacje@abcplexi.pl
W mailu prosimy podać nr faktury, której dotyczy dany produkt oraz opis uszkodzenia wraz ze zdjęciami. Skontaktujemy się z Państwem najszybciej jak będzie to możliwe.
REKLAMACJA PRODUKTU
- Podstawa i zakres odpowiedzialności Sprzedawcy względem Klienta, jeżeli sprzedany produkt ma ukrytą wadę fizyczną, odpowiedzialność Sprzedawcy jest określona powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności w Kodeksie Cywilnym.
- Reklamacja (w tym także zawiadomienie o niezgodności Produktu z Umową Sprzedaży oraz zgłoszenie odpowiedniego żądania sposobu doprowadzenia Produktu do zgodności z Umową Sprzedaży lub złożenie oświadczenia o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od Umowy Sprzedaży) może zostać złożona przez Klienta, w terminie 3 dni od daty otrzymania produktu :
a) pisemnie na adres: 05-082 Blizne Łaszczyńskiego ul. Warszawska 19e
b) w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: reklamacje@abcplexi.pl
Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej: imię, nazwisko, adres e-mail Kupującego, numer faktury, datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji, przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego. Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji Sprzedający zwraca się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie.
- W przypadku niezgodności towaru z umową Klient powinien odesłać, na koszt Sklepu, reklamowany towar wraz z opisem niezgodności na adres: 05-082 Blizne Łaszczyńskiego ul. Warszawska 19e
- Sklep ustosunkowuje się do reklamacji Klienta niezwłocznie po otrzymaniu reklamacji, nie później niż w terminie 14 dni roboczych od momentu zwrotu towaru wraz z opisem niezgodności. Brak ustosunkowania się Sprzedawcy w powyższym terminie oznacza, że Sprzedawca uznał reklamację za uzasadnioną. Reklamacje zgłoszone po terminie określonym w § 6 pkt 2 Regulaminu nie będą uznawane.
- Klient ma prawo do zwrotu towaru wadliwego (wada ukryta), żądania jego wymiany, a także żądania zwrotu zapłaconej ceny wraz z kosztami dostawy, o ile towar zwrócony zostanie w stanie nie wskazującym na jego użycie.
- Gdy realizacja uznanej reklamacji wiąże się z wysłaniem Klientowi nowego towaru bądź usunięcia niezgodności, koszty dostaw ponosi Sklep.
- Indywidualne ustawienia komputera i monitora Klienta powodujące błędne lub zniekształcone wyświetlanie informacji o towarach (np. kolorów), nie mogą być podstawą reklamacji.