Promocje
Menu z podstawą bambusową A6
Menu z podstawą bambusową A6

29,00 zł

Cena regularna: 36,00 zł

Najniższa cena: 36,00 zł

23,58 zł

Cena regularna: 29,27 zł

Najniższa cena: 29,27 zł
szt.
Pojemnik na cukierki, bakalie do sklepu z łuzą na łopatkę i separatorem - 30x30x25 cm - outletowy
Pojemnik na cukierki, bakalie do sklepu z łuzą na łopatkę i separatorem - 30x30x25 cm - outletowy

120,00 zł

Cena regularna: 289,00 zł

Najniższa cena: 289,00 zł

97,56 zł

Cena regularna: 234,96 zł

Najniższa cena: 234,96 zł
szt.
Pojemnik na cukierki i bakalie do sklepu - 25x25x30 cm - outletowy
Pojemnik na cukierki i bakalie do sklepu - 25x25x30 cm - outletowy

90,00 zł

Cena regularna: 249,00 zł

Najniższa cena: 249,00 zł

73,17 zł

Cena regularna: 202,44 zł

Najniższa cena: 202,44 zł
szt.
Pojemnik na cukierki, bakalie do sklepu z łuzą na łopatkę i separatorem - 30x30x25 cm - outletowy
Pojemnik na cukierki, bakalie do sklepu z łuzą na łopatkę i separatorem - 30x30x25 cm - outletowy

120,00 zł

Cena regularna: 289,00 zł

Najniższa cena: 289,00 zł

97,56 zł

Cena regularna: 234,96 zł

Najniższa cena: 234,96 zł
szt.

Pytania i odpowiedzi

Jak sprawdzić stan realizacji zamówienia?

Na Twój adres email będziemy przesyłać informacje o postępach w realizacji Twojego zamówienia. Ponadto po zalogowaniu do Twojego konta będziesz miał dostęp do wszelkich informacji o Twoich bieżacych oraz już zrealizowanych zamówieniach: statusie, zawartości, podanych adresach, itp.

 

Jak długo będę czekać na realizację zamówienia i ile zapłacę za przesyłkę?

Natychmiast po złożeniu przez Ciebie zamówienia otrzymasz na adres email informacje z linkiem, który należy kliknąć, aby potwierdzić zamówienie - wtedy też rozpoczynamy proces jego realizacji. Na Twój adres email na bieżąco będą przesyłane informacje o stanie realizacji Twojego zamówienia.

Termin otrzymania paczki = termin wysyłki + czas dostawy

Termin wysyłki wynika z dostępności produktów i wybranej formy płatności, podczas gdy czas dostawy zależy od wybranej przez Ciebie formy dostawy.

» szczegółowy opis realizacji zamówień

 

Jakie występują formy dostawy?

W zależności od ilości i wagi zamawianych przez Ciebie produktów, wybranej formy płatności i własnych preferencji, możesz wybrać jedną z form dostawy:

przesyłka kurierska
odbiór osobisty.

 

Jak zapłacić za zamówienie?

W zależności od wartości zamówienia, wybranej formy dostawy i własnych preferencji, możesz wybrać jeden z następujących sposobów płatności:

przelew na konto bankowe,
gotówką przy odbiorze

» szczegółowy opis form płatności

 

Co to są kupony rabatowe?

W wielu akcjach promocyjnych oferujemy naszym Klientom kupony rabatowe. Mają one formę kodów, które należy wpisać w koszyk, w odpowiednio oznaczonym polu. Spowoduje to przeliczenie kwoty do zapłaty z uwzględnieniem rabatu.

Pamiętaj, że większość kodów rabatowych ma swój okres ważności. Po jego wygaśnięciu kod rabatowy przestaje być aktywny – nie spowoduje przyznania określonego rabatu.

 

Co to jest przechowalnia?

Przechowalnia to miejsce, do którego możesz dodawać produkty, nad którymi się zastanawiasz. Dostęp do tej funkcjonalności mają tylko zalogowani użytkownicy.

Jeżeli wahasz się, czy kupić dany produkt, a posiadasz konto w naszym sklepie, zaloguj się i dodaj produkt do przechowalni. Produkty w przechowalni są dla Ciebie zapamiętywane. Przy kolejnym zalogowaniu do sklepu w przechowalni znajdziesz wszystkie zapisane przez Ciebie produkty. W każdej chwili możesz powrócić do nich, przerzucić je do koszyka lub usunąć z przechowalni.

  

Jak zmienić moje zamówienie?

Możesz modyfikować swoje zamówienia jedynie do momentu skompletowania jego zawartości. W momencie przesłania go na wskazany adres modyfikacja jest już niemożliwa. W celu jakiejkolwiek modyfikacji swojego zamówienia (zmiana adresu, dodanie produktu do zamówienia, zmiana sposobu płatności czy dostawy), skontaktuj się z nami jak najszybciej - najlepiej telefonicznie: +48512106162.

 

Złożyłem błędne zamówienie. Jak je anulować?

Możesz anulować swoje zamówienia jedynie do momentu skompletowania jego zawartości. W momencie przesłania go na wskazany adres anulowanie jest niemożliwe. W celu anulowania zamówienia skontaktuj się z nami jak najszybciej - najlepiej telefonicznie: +48512106162.

 

 

Gdzie jest moja przesyłka?

Wybierając opcję dostawy poprzez kuriera, w wiadomości email otrzymasz numer listu przewozowego oraz link do strony, na której możesz na bieżąco śledzić położenie Twojej przesyłki. Link ten również jest widoczny dla zarejestrowanych klientów sklepu, w podglądzie szczegółów złożonego zamówienia, w kolumnie Przesyłka.

 

Mam problem z zamówionym produktem. Co teraz?

Zawsze przed odebraniem przesyłki należy sprawdzić, czy nie uległa uszkodzeniu w transporcie. W przypadku, gdy opakowanie posiada widoczne uszkodzenia zewnętrzne, zalecamy odmówienia przyjęcia przesyłki, a następnie skontaktowanie się z nami pod numerem telefonu: +48512106162.

W przypadku chęci zgłoszenia reklamacji z innego powodu prosimy o kontakt mailowy sklep@abcplexi.pl lub telefoniczny 512 106 162

 

Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl