Promocje
Stojak menu 4 x 1/3 A4 DL
Stojak menu 4 x 1/3 A4 DL
19,90 zł 3,00 zł 16,18 zł 2,44 zł
szt.
Pojemnik na produkty suche - OSTATNIA SZTUKA
Pojemnik na produkty suche - OSTATNIA SZTUKA
150,00 zł 80,00 zł 121,95 zł 65,04 zł
szt.
Regulowany stojak informacyjny / menuboard, format A3
Regulowany stojak informacyjny / menuboard, format A3
366,54 zł 332,00 zł 298,00 zł 269,92 zł
szt.
Stojak informacyjny / menuboard, format A4 - proste narożniki
Stojak informacyjny / menuboard, format A4 - proste narożniki
290,00 zł 260,00 zł 235,77 zł 211,38 zł
Zwroty i reklamacje

Firma Alochomora Design Sp. z o.o. z siedzibą w Blizne Łaszczyńskiego, ul.: Warszawska 19e, 05-082 Blizne Łaszczyńskiego prowadzi sprzedaż towarów Firmom, Instytucjom, Klientom indywidualnym.


Jeżeli stwierdziliście Państwo problem z otrzymanym produktem i chcecie złożyć reklamację, prosimy o wysłanie zgłoszenia bezpośrednio na adres e-mail biuro@abcplexi.pl 

W mailu prosimy podać nr faktury, której dotyczy dany produkt oraz opis uszkodzenia wraz ze zdjęciami. Skontaktujemy się z Państwem najszybciej jak będzie to możliwe.

 

REKLAMACJA PRODUKTU

  1. Podstawa i zakres odpowiedzialności Sprzedawcy względem Klienta, jeżeli sprzedany Produkt ma ukrytą wadę fizyczną, odpowiedzialność Sprzedawcy jest określona powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności w Kodeksie Cywilnym.
  2. Reklamacja (w tym także zawiadomienie o niezgodności Produktu z Umową Sprzedaży oraz zgłoszenie odpowiedniego żądania sposobu doprowadzenia Produktu do zgodności z Umową Sprzedaży lub złożenie oświadczenia o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od Umowy Sprzedaży) może zostać złożona przez Klienta, w terminie 3 dni od daty otrzymania Produktu :

 a)    pisemnie na adres: 05-831 Blizne Łaszczyńskiego ul. Warszawska 19e

 b)    w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: biuro@abcplexi.pl

  1. W przypadku niezgodności towaru z umową Klient powinien odesłać, na koszt Sklepu, reklamowany towar wraz z opisem niezgodności na adres:  05-831 Blizne Łaszczyńskiego ul. Warszawska 19e
  2. Sklep ustosunkowuje się do reklamacji Klienta niezwłocznie po otrzymaniu reklamacji, nie później niż w terminie 14 dni roboczych od momentu zwrotu towaru wraz z opisem niezgodności. Brak ustosunkowania się Sprzedawcy w powyższym terminie oznacza, że Sprzedawca uznał reklamację za uzasadnioną. Reklamacje zgłoszone po terminie określonym w § 6 pkt 2 Regulaminu nie będą uznawane.
  3. Klient ma prawo do zwrotu towaru wadliwego (wada ukryta), żądania jego wymiany, a także żądania zwrotu zapłaconej ceny wraz kosztami dostawy. o ile towar zwrócony zostanie w stanie nie wskazującym na użycie.
  4. Gdy realizacja uznanej reklamacji wiąże się z wysłaniem Klientowi nowego towaru bądź usunięcia niezgodności, koszty dostaw ponosi Sklep.
  5. Indywidualne ustawienia komputera i monitora Klienta powodujące błędne lub zniekształcone wyświetlanie informacji o towarach (np. kolorów), nie mogą być podstawą reklamacji.

 

 

Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl