Promocje
Pojemnik Pribox 15 L
Pojemnik Pribox 15 L

220,00 zł

Cena regularna: 306,00 zł

Najniższa cena: 306,00 zł

178,86 zł

Cena regularna: 248,78 zł

Najniższa cena: 248,78 zł
szt.
Pojemnik grawitacyjny 4,5l
Pojemnik grawitacyjny 4,5l

210,00 zł

Cena regularna: 270,00 zł

Najniższa cena: 270,00 zł

170,73 zł

Cena regularna: 219,51 zł

Najniższa cena: 219,51 zł
szt.
Uchwyt do systemów linkowych dwustronny - wyprzedaż magazynu
Uchwyt do systemów linkowych dwustronny - wyprzedaż magazynu

5,00 zł

Cena regularna: 17,90 zł

Najniższa cena: 17,90 zł

4,07 zł

Cena regularna: 14,55 zł

Najniższa cena: 14,55 zł
szt.
Listwy plakatowe wsuwane Poster Fast 50 cm - wyprzedaż magazynu
Listwy plakatowe wsuwane Poster Fast 50 cm - wyprzedaż magazynu

24,90 zł

Cena regularna: 35,93 zł

Najniższa cena: 35,93 zł

20,24 zł

Cena regularna: 29,21 zł

Najniższa cena: 29,21 zł
szt.
Zwroty i reklamacje

Firma Alohomora Design Nowak, Fijałkowski Sp. j. z siedzibą w Blizne Łaszczyńskiego, ul. Warszawska 19e, 05-082 Blizne Łaszczyńskiego prowadzi sprzedaż towarów firmom, instytucjom, klientom indywidualnym.


Jeżeli stwierdziliście Państwo problem z otrzymanym produktem i chcecie złożyć reklamację, prosimy o wysłanie zgłoszenia bezpośrednio na adres e-mail: reklamacje@abcplexi.pl 

W mailu prosimy podać nr faktury, której dotyczy dany produkt oraz opis uszkodzenia wraz ze zdjęciami. Skontaktujemy się z Państwem najszybciej jak będzie to możliwe.

 

REKLAMACJA PRODUKTU

  1. Podstawa i zakres odpowiedzialności Sprzedawcy względem Klienta, jeżeli sprzedany produkt ma ukrytą wadę fizyczną, odpowiedzialność Sprzedawcy jest określona powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności w Kodeksie Cywilnym.
  2. Reklamacja (w tym także zawiadomienie o niezgodności Produktu z Umową Sprzedaży oraz zgłoszenie odpowiedniego żądania sposobu doprowadzenia Produktu do zgodności z Umową Sprzedaży lub złożenie oświadczenia o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od Umowy Sprzedaży) może zostać złożona przez Klienta, w terminie 3 dni od daty otrzymania produktu :

 a)    pisemnie na adres: 05-082 Blizne Łaszczyńskiego ul. Warszawska 19e

 b)    w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: reklamacje@abcplexi.pl

Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej:   imię, nazwisko, adres e-mail Kupującego, numer faktury, datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji,  przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego. Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji Sprzedający zwraca się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie.

  1. W przypadku niezgodności towaru z umową Klient powinien odesłać, na koszt Sklepu, reklamowany towar wraz z opisem niezgodności na adres:  05-082 Blizne Łaszczyńskiego ul. Warszawska 19e
  2. Sklep ustosunkowuje się do reklamacji Klienta niezwłocznie po otrzymaniu reklamacji, nie później niż w terminie 14 dni roboczych od momentu zwrotu towaru wraz z opisem niezgodności. Brak ustosunkowania się Sprzedawcy w powyższym terminie oznacza, że Sprzedawca uznał reklamację za uzasadnioną. Reklamacje zgłoszone po terminie określonym w § 6 pkt 2 Regulaminu nie będą uznawane.
  3. Klient ma prawo do zwrotu towaru wadliwego (wada ukryta), żądania jego wymiany, a także żądania zwrotu zapłaconej ceny wraz z kosztami dostawy, o ile towar zwrócony zostanie w stanie nie wskazującym na jego użycie.
  4. Gdy realizacja uznanej reklamacji wiąże się z wysłaniem Klientowi nowego towaru bądź usunięcia niezgodności, koszty dostaw ponosi Sklep.
  5. Indywidualne ustawienia komputera i monitora Klienta powodujące błędne lub zniekształcone wyświetlanie informacji o towarach (np. kolorów), nie mogą być podstawą reklamacji.
Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl